Volgers

Mijn Andere Pagina's

zondag 5 oktober 2014

wel heel lang niets gepost hier../has not been for a long time

zoveel even gebeurd in mijn leven dat alles op een laag pitje stond, nu ben ik sinds een poosje met het franse huis van lea fr.. bezig.. hier wat foto's..ik maak het van foamboard ik werk van kamer naar kamer en van vloer naar de 1e verdieping zo kan ik overal makkelijk bij.. much as happened in my life that everything was at a low ebb, now I'm busy .. since a while with the French house of lea fr .. here what foto's..ik make it foam board I work from floor to floor, the ground floor is now ready and have the 1st room in the corner now on the 1st floor Hugs Marja

2 opmerkingen:

PILAR6373 zei

Te está quedando genial,tanto por fuera como el interior!!! Has avanzado mucho!!
Besos.

Dollhouse Decorations zei

Hoi Marja,

Ik had via mijn moeder al wat vorderingen gezien, maar het ziet er echt super uit. Het foamboard is op een gegeven moment helemaal niet meer herkenbaar.

Groetjes, Sanne Valentina